Pàgines

divendres, 2 de desembre del 2011

Associació Cultural d'Albocàsser

JPA, com ja vam dir en el nostre programa electoral, volem dinamitzar l'activitat cultural que tant trobem a faltar en el nostre poble. Ens agradaria poder col·laborar en crear una Associació Cultural per a poder realitzar una serie de activitats participatives:

-Angles (nivell conversació)
-Cine fòrum
-Cor
-Biblioteca nòmada
-Xarrades
-Concursos i exposicions
-Representacions teatrals
-Mercats de trueque i solidaris
-Informació espectacles, esdeveniments...
-Tallers d'intercanvi de coneixements
-Col.laboració en fets puntuals d'actualitat
-Intercanvi de coneixements d'altres cultures com gastronomia, balls...
-Commemoracions dies internacionals

Una associació en la qual tingueu cabuda tota la gent en ganes de participar, de totes les edats. Voldríem que la gent s'involucrara donat idees, per eixe motiu us convoquem a una reunió que tindrà lloc el dia 9 de desembre divendres a les 19 hores en el CDR.
ACUDIU!

30 comentaris:

  1. Em sembla una iniciativa molt bona, ja era hora que Albocasser tingues aquest tipus de activitats, conteu en mi

    ResponElimina
  2. algú em podria dir de que va lo de "COR"no entenc que pot ser

    ResponElimina
  3. Jo entenc que es un cor de veus per als que els agrada la musica i cantar.

    ResponElimina
  4. molt bé JPA, com a mare de una adolescent, crec que fa molta falta activitats culturals per a joves!!!!

    ResponElimina
  5. Jo soc mare d'un preadolescent i també estic molt contenta,la cultura no fa mal a ningú i ajuda a creixer Molt bé JPA !!!!!!

    ResponElimina
  6. Eleuterio Boix ha dit...
    El fem i la basura.

    El consorci per a l’execucio de la previsio del pla zonal de residus de la Zona 1 ha aprobat la taxa aplicable al tractament del fem.
    No aplicable a la relollida que encara tenen la competència els ajuntaments.
    De manera que ara tindrem 2 rebuts del fem: el del consorci 79,50 i el dels ajuntaments –canviarà d’un poble a un altre, però en tots s’haura d’aprobar per el ple.

    Aquesta taxa del consorci s’ha de multiplicar per 2,5 per a tots els establiments de menys de 100 m2 i per 5 si fan més de 100 m2,

    Segons l’article 22 dels estatuts del consorci correspon a la generalitat el 25% i a la diputacio el 15%, però ni a l’ordenança ni a l’informe econòmic apareix cap aportacio.

    A més es preveu el pagament anual per part del consorci a diputació de 824.220 eurots, en concepte de gestio tributaria i de padrons (per a que no s’escape cap veí sense pagar).

    L’estudi econòmic reconeix un cost per a l’UTE Teconma-Ecodeco-Azahar de 8.402.294 euros, però l’import que va proposar l’empresa per a adjudicar-se la gestió de la planta va ser inferior a 6.000.000. PER QUE HEM DE PAGAR MÉS?? No ho explica en cap lloc de l’estudi.
    4 de desembre de 2011 15:14

    ResponElimina
  7. Respecte a la basura.
    El consorci per al pla de residus de la Zona 1.
    Ha aprobat amb vot a fabor de tots els alcaldes del consorci i l’unica abstenció de l’alcalde de les coves la taxa de 79,50.
    Mentrestant la partida per a personal es de 130.863 euros. Que vaig a desglosar:
    -13.200 per al secretari (net, no inclueix seguritat social).
    -13.200 per a l’interventor (net, no inclueix seguritat social).
    -46.883,21 per al gerent. El que firma l’informe economic, inclueix seg social.
    -19.527,93 per a l’auxiliar administratiu, inclueix seg social.
    -Comisió tècnica: La partida presupostaria diu: 2 de conselleria, Ayto Benicarló, Vinaròs, Peniscola, Cervera, 2 Dip Castelló i un president –conselleria i diputació no paguen el 25% i el 15% però tenen a 2 elements a la comisió tècnica.
    La previsió diu que en 2012 es faran 4 comisions * 9 membres = 4392 eurots.
    -Comisió de govern: La partida presupostaria diu: 2 de conselleria, Presidencia, Vicepresidència Peniscola, Ayto Cervera, Alcala, Albocasser, Villafranca, Rosell i Benicarló.
    Es faran 6 comisions a 122 euros per asistent 10 * 6 * 122euros = 7320 eurots.
    -Juntes de govern: Diu l’estudi: Se preve una asistencia media de 25 asistentes para dos sesiones, mas una adicional de 40. Total 90 * 122 = 10.980 eurots. Però dic jo que dels 50 pobles del consorci a 122 euros per reunió, que preparen 52 cadires o el secretari i l’interventor estaran de peu.
    -Gastos de desplazaminto: 4.800 eurots.
    -Tesoreria: Diu l’estudi: El coste asignado a esta partida es de 880 euros al mes * 12 meses = 10.560 euros/año. De estos 10.560 euros corresponden a costes salariales.
    Per fabor algú enten la partida de tesoreria????.
    Jo crec que vol dir que 880 euros al mes per anar gastant, de calderilla. Es la partida “para a lo que surja”. Allò que dius: “estos ja vorem com mols gastem”. Per a no tindre que ficar ma dels que s’han guanyat reunit-se.
    Els nostres alcaldes es gastaran 37.500 euros en reunions, trasllats i “tesoreria” i mentrestant ens apujaran la taxa del fem.
    La basura fa pudor!!!

    ResponElimina
  8. Refent a l'associació multicultural, sobretot intenteu captar als xiquets de 12 anys per amunt , que en aquest poble no saben aon anar i estàn pel pàrque,pel barranc o per eixos brancals gelantse de fret.

    ResponElimina
  9. Menys mal que hi ha algú aquest poble que pensa el mateix que jo.hi ho manifestes!!!!!!!
    Els xiquets de 12 anys per amunt no tenen on anar, ja esta bé que corren per els carrers i per els bancals , pro quan fa fred i plou no tenen cap lloc on ficar se
    Podrien adaptar alguna sala al CEDES o al CEAR per a ells en jocs de taula , revistes aptes per a la seva edat, llibres, taules per que pugin estudiar i fer els treballs d'escola junts etc, etc , algun lloc on es reuneixen els amics i pugin passar les vesprades,

    ResponElimina
  10. Seria meravellós que es buscara la colaboració de tota la gent del poble que s'ha destacat en per la posada en valor del nostre patrimoni cultural (físic i immaterial) i que ha realitzat de les poquíssimes activitats de dinamització cultural dels ultims anys, i sabeu de quina gent vos parlo.
    A mi i altres com jo, no se perquè, ens teniu atravessats, i no se perquè, quan som de les poquest persones obertes, sacrificades, progressistes i integradores que hi ha al poble.
    Una abraçada, Junts per Albocàsser, i que tingueu sort!

    ResponElimina
  11. haurie segut meravellós que haveres signat el comentari i així ho aclaririem personalment,no es bo fer suposicions infundades, et vull transmetre en nom de JPA que no tenim a ningú atravessat i menys a les persones que han demostrat estimar el poble,precisament per aixó la convocatòria es per a tota la gent de totes les edats que té eixes inquietuts que tu has nomenat i deixa manera poder realitzar-nos i trevallar pel poble tots junts aportant cadascu el que puga.T'esperem a les 19h a la reunió.

    ResponElimina
  12. comenteu alguna cosa de la reunio d'air.
    a la mateixa hora actuaba un cor rumanes a l'esglesia,per cert,molt bo.gracies.

    ResponElimina
  13. Respecte a la festa dels romanesos, m'han dit que van fer el sopar al menjador de l'escola. Els meus amics no tenim colla per sopar a nochevieja i també ens agradaria sopar al menjador de l'escola perquè al pavelló fa massa fred i al bar és massa car. A qui ho hem de demanar?

    ResponElimina
  14. Forastes vindran que de casa m'hos trauran!!!!

    ResponElimina
  15. a la directora de l'escola

    ResponElimina
  16. Senc estos comentaris tan poc solidaris i comprensius, hi ha una diferencia entre una colla i una associasiò dels nostres veins rumanesos, ells tambe son part de la nostra societat i col.laboren en el poble, a mes a mes... es tan facil i gratificant ajudar.

    ResponElimina
  17. Jo no crec que siga insolidaritat, crec que és qüestió d'enxufe perquè si la resta de les associacions fem els menjars al pavelló perquè ells poden gastar l'interior d'un edifici escolar en període escolar? Serà perquè per a tindre enxufes caldra ser cunyadíssima de l'alcalde en aquest poble.

    ResponElimina
  18. La qüestió és si l'escola en dies escolars s'hauria de deixar gastar per a jolgorios de este tipo. Això qui ho permet el Consell Escolar o l'Ajuntament?

    ResponElimina
  19. Jo creia que habien sopat en un altre lloc, però si es veritat el local es demane al Ajuntament, ni el consell ni la directora crec que tenen res a dir.

    ResponElimina
  20. com os pot preocupar aon van sopar?
    es mes important que van sopar.
    de la reunio del cedes que?

    ResponElimina
  21. Per a integrarte correctament en un lloc "donde fueres, haz lo que vieres"

    ResponElimina
  22. Si que ens preocupa on van sopar perquè avui els nostres fills han dinat allí i a mi em preocupa qui ha entrat i si algú ha manipulat el menjar que pot haver allí dins. Crec que a aquest poble els xiquets i els joves s'haurien de respetar més de lo que respeten. Espero que no passe res, però aquestes imprudències es poden pagar molt cares i domés se li concedisen a la cunyada de l'alcalde, quins interesos deuen haver? També em preocupa que es va cordar a launió del CDR que no vaig poder anar.

    ResponElimina
  23. M'agradaria molt que m'informa-seu de la reunió del divendres 9 al CDR, no vaig poder anar i estic molt interessada
    Moltes gracies per a delatat!!!!!

    ResponElimina
  24. Ara resulta que quan un grup de persones volen ajuntar-se per a sopar els deixen el menjador de les escoles, esta bé el sabero per al meu aniversari penso fer un macro sopar i no tinc cap lloc per a ferlo
    Aqui li puc demanar?

    ResponElimina
  25. Es més important el sopar dels rumanos i ha on el van fer que la reunió i el que es va parlar
    Aixi es aquest poble, no té solució ni la tindrà mai
    I que constí que no estic d'acord en que es fes al menjador de l'escola
    Per cert el auditori, no esta malament per a fer soparets d'amics

    ResponElimina
  26. Me pareix vergonyos que la primera reunió es faja mentre hi ha una altra activitat cultural al poble de una altra associació!

    ResponElimina
  27. A mi hem pareix vergonyos com es molta gent d'este poble,que en conte d'alegrarse de que es fatguen coses i facilitarles es dediquen a criticarles i intentar afonarles,desde casa clar!!!!!!es molt lamantable com a persones i com a poble!!!!!!!

    ResponElimina
  28. VOLEU DEIXAR ALS ROMANESOS EN PAU??? JA S´APANYARAN QUE SÓN PROU GRANS.

    CENTREMNOS EN L´ASSOCIACIÓ CULTURAL QUE VAL MOLT LA PENA. DE MOMENT JA LA TENIM CONSTITUIDA I ARA EL MÉS IMPORTANT, APORTAR IDEES I COMENÇAR A TREBALLAR.
    EN BREU S´OBRIRÀ UN BLOG PER A INTERACTUAR AMB LA GENT I COMENÇAR A FER COSETES.
    ESTOS NADALS ANIRIA BÉ FER UNA ALTRA REUNIÓ...
    QUE VOS PAREIX BOCASSINS I BOCASSINES????

    ResponElimina
  29. Ens pareix perfecte i així podrem anar els que l'atra vegada no vam poder.

    ResponElimina
  30. Estic d'acord, centre-mos en el grup cultural i gaudim de les propostes

    ResponElimina