Pàgines

dissabte, 31 de desembre del 2011

3 comentaris:

  1. Hola JPA, i Feliç 2012,

    En primer lloc, vull fer una breu introducció, perquè s'entengui el punt de vista des del qual us escric, i el perquè ho faig.

    No sóc ni nascut ni habitant de Albocasser, sóc i visc a Barcelona, bé, sóc el que en temps s'anomenava un "foraster", però sent sincer, mai m'he sentit així en aquest entranyable poble, i no ho dic en cap sentit despectiu ni pejoratiu, això de poble, ho dic amb l'afecte que ho podria dir si hagués nascut en el mateix Albocasser, de fet, ho considero com el meu poble d'adopció, ja que la seva gent sempre m'ha tractat amb el mateix afecte que a l' d'un integrant més del mateix cada vegada que l'he visitat, i han estat moltes les vegades, durant més de 25 anys.

    Dit això, m'ha animat a escriure en aquest blog, el llegir l'informe que ha caigut a les meves mans durant aquest últim Cap d'Any, referent a les actuacions del JPA, durant els 6 primers mesos del vostre "via crucis particular" com a partit de la oposició al Ajuntament, i aquest ha estat el motiu que m'ha animat per poder-vos escriure aquestes línies, i per poder-vos donar el meu suport virtual, i animar-vos a que seguiu fent la tan difícil tasca que significa fer d'oposició en minoria, i fer més plural, i més democràtic, en la mesura del possible, el govern de la institució més important que té Albocasser, i que no és sinó el seu Ajuntament.

    No em mou cap interès, ni idealista, ni polític, l'únic que m'interessa de la política, i dels polítics, és que facin les coses el millor que es puguin fer, i pel que he pogut llegir, hi ha molt per millorar en la política de gestió per part de l'actual equip de govern, al marge del respecte que tots els regidors electes es mereixen, i la transparència, lleialtat i honradesa que tots els habitants de Albocasser esperen d'aquells a qui han votat.

    No voldria fer-me pesat, i només volia testimoniar aquí el meu suport, i la meva alegria al veure que encara hi ha gent en aquest poble que els mou l'ingrat esforç de lluitar contra el poder establert, amb la intenció de veure millorar les possibilitats reals i futures de Albocasser.

    No us estranyi tots aquests comentaris aquí abocats per algú que no és habitant de Albocasser, però els faig des de l'afecte que la seva gent sempre m'han ofert, no se m'oblidarà mai el detall que va tenir Espe (per a mi "Esme"), l’any en què ella era la Reina de les Festes, i en el ball de Cap d'Any, em va oferir la seva banda per lluir-la.

    ÀNIM I ENDAVANT JPR!

    ResponElimina
  2. Es mol alentador que una persona que viu fora i veu les coses desde fora també tinga aquesta visió del que pasa realment al poble.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé si seràs P. Hernández o Fernández, però moltíssimes gràcies per les teues paraules tan sinceres.
      La veritat és que a gent com tu és d´agraïr aquest recolzament.

      Elimina