Pàgines

dimecres, 7 d’agost del 2013

Plenari extraordinari 27 de juliol



1. Aprovació programa Festes Patronals 2013 i elecció Regina i Dames.
Una pregunta molt habitual i corrent entre els cometaris de la gent en festes és el dir: açò quan deu valer? I és bo que la gent sàpiga el que es gasta amb diners de tots en les Festes, per això hem demanat per escrit per aquest plenari el cost de cadascun del actes i festejos de les Festes 2013, i no ens s'ha contestat de manera clara a pesar de tenir ja les contractacions fetes, però sí poc més o menys per part de M. José.

L'acte de presentació costa aprox. 1.000 €. Les orquestres Época i Carruan's uns 8.000 €. Les orquestres Supermagic, Ying Yang i varietats van en un paquet de Talía, costen uns 18.000 €. La disco mòbil i festa de la bromera va a càrrec de Talía. El cost de la vesprada infantil està subvencionat. El castell de focs de la Pirotècnia Tomás i les bandes de les Dames uns 2.000 €. La disco mòbil The Luxe uns 1.500 €. L'orquestra Kinky Band encara no està el contracte signat. Un bou embolat el paga la Penya Taurina i els altres tres costen 8.000 €. Els dies de bous de vila costen 800 € i els dies de bous de plaça 1.200 €.

En el plenari ordinari de juny es va aprovar pagar diverses factures corresponents a les Festes del 2012, són: Sergio Centelles Badal: 7.000 €. Josefa Escrig Vallés: 968 €. Reses braves Cucala: 2.478 €. José Sánchez: 800 €. Juan Manuel Moliner: 1.416 €. Armando Beltran: 1.300 €. Preguntem: queda alguna altra factura de les Festes de l'any passat pendent de pagar? Se'ns contesta que si en queda alguna es pagarà amb el pla de proveïdors.

Es van pagar al 2012 les següents factures de les Festes 2011: Palmira Cervera: 3.240 €. Alejandro Cucala Soriano: 3.068 €. Domingo Javier Tárrega:1.888 €. Josefa Escrig Vallés: 1.416 €. Miguel Parejo: 944 €. Sergio Centelles Badal: 6.480 €. Embolar bous: 450 €. Floristeria Inma: 960 €. Pirotecnia Tomás: 4.720 €. Orquesta La Moda: 8.500 €. Orquesta Zeus: 5.800 €. Espectacle Varietats: 7.500 €. Orquesta Supermagic: 7.000 €. Orquesta Carruan's: 7.080 €. Orquesta Montesol: 8.500 €. Orquesta Sparta: 6.000 €. Parc Infantil: 650 €. Casa Enrique 4.104 €. Canal 56: 2.360 €. O siga que l'any de les eleccions, l'any que es fa un préstec a correcuita per expropiar els terrenys de l'escola i la casa al costat de l'Ajuntament, no hi havia diners per fer Festes. Té alguna cosa a dir l'Alcalde? Primer diu que no contestarà res de tot això, després diu que es degut als impagaments de la Generalitat, que s'està reduint la despesa i era una altra història.

Al 2012 també es van pagar factures de les Festes 2010, eren: Ganaderia El Gallo: 2360 €. Bous La Rivera: 944 €. Floristeria Inma: 1.430 €. Restaurante Segarra Mas: 3.115 €. Pirotecnia Tomás: 6.844 €. Ambulancias CSA: 3.266 €. Carpa 8x15: 12.000 €. Orquesta Draco: 7.500 €. Espectacle Varietats: 7.500 €. Orquesta Supermagic: 7.000 €. Orquesta Kuston: 9.500 €. Orquesta Carruan's: 7.080 €. L'Alcalde ja no va voler saber res més del que s'estava detallant i va retirar la paraula a JPA. Així i tot encara es va dir que al 2012 també es van pagar factures de les Festes 2009, 2008 i 2007, eren: Casa Enrique: 4.104 €. Mas Sol: 2.320 €. Mas Sol: 2.220 €.

Es va preguntar: estan les despeses de les Festes d'enguany en els pressupostos de 2013 o es pagaran l'any que ve? L'Alcalde contesta que es farà el que se podrà i a vore si la Generalitat paga.


També hem demanat la contractació del muntatge i desmuntatge de la plaça de bous,
quin és el seu pressupost i els antecedents.

- Quina empresa ha muntat la plaça aquest any? L'alcalde contesta que la seua empresa i gratuïtament. (El despotisme no li fa veure a l'Alcalde que la seua empresa no pot posar, ni gent, ni màquines en obra pública, ni gratuïtament, i encara més il·legalitat en obra sense contractació i promoguda per l'Ajuntament. Ho diu amb tota ingenuïtat i ignorància, després de què és una constant veure el camió de l'empresa de l'Alcalde en totes les obres públiques municipals, i sense desvergonyiment al no justificar a la gent del poble un patrimoni particular més que dubtós)


- Hi ha factures d'anys enrere del muntatge i desmuntatge de la plaça de Francisco Fabregat per valor de 4.000 € i on 1.500 € són pel servei de grua, i no se li coneix a aquesta empresa cap vehicle d'aquestes característiques. Quina empresa va cobrar el servei de la grua? L'Alcalde contesta que Francisco Fabregat va buscar a qui va creure convenient.

· Ens abstenim en l'aprovació del programa i votem a favor de l'elecció de la Regina i Dames. L'Alcalde diu que això no pot ser, que el punt és tot el mateix, i el secretari diu que sí que es pot separar el vot. S'aprova.

2. Aprovació Conveni Pla Dinamització Turístic-Cultural Patrimoni Valltorta-Gasulla.
És un Conveni que signen la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport, la Diputació Provincial i els municipis de: Albocàsser, Ares, Benassal, Catí, Culla, Coves de Vinromà, Morella, Serratella, Serra d'En Galceran, Tírig, Torre d'En Besora i Vilar de Canes.

Segons es desprèn es pretén realitzar un Pla basat en l'establiment de unes directrius marc que estructuren el patrimoni existent en la zona i l'aprofitament socioeconòmic local.

De una manera molt generalitzada i resumida, la Conselleria promou, difon, vigila, manté el Museu i autoritza actuacions del futur Parc Cultural. La Diputació el promociona, dinamitza i assumeix el manteniment i la conservació. Els ajuntaments, no s'entén molt bé quines funcions assumeixen i a part, promouen turísticament el propi municipi.


· Votem a favor. S'aprova.


7 comentaris:

  1. En el diners que val un bou , passem moltes families el mes ( moltes en molt menys) una vergonya i més vergonya encara que estiguen devent el bous de l'any passat, si tiguerem un poc de coneixement no aniriem ningu a la plaça, no hi han diners per a comprar papereres , per a netejar el carrers i els parcs infantils UNA VERGONYA DE AJUNTAMENT I DE POBLE perque no som capaços de parar-li els peus a estos lladres

    ResponElimina
  2. I el IBI puja un 20 per cent, el rebut del fem dels més cars de la província, el poble , abandonat i brut,l'alt deute de l'ajuntament, però els nostres polítics malbaratant els nostres diners en bous ,castells de focs,i altres despeses innecessàries.

    A molta gent li han baixat els ingressos. ,estan en atur ,la collita perduda, pensions congelades .¿Com pot l'ajuntament fer aquestes pujades d'impostos bestials?

    I més greu encara ,els senyors de J P A, ni ho comenten. ¿ pujar impostos és d'esquerres? en quin moment ens van informar de la puja? ,¿o és que a ells no els afecta?,¿estaran d'acord?

    Es veu que per a cobrar imposts a la gent i ells viure a costa nostra, els polítics són tots iguals.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tal y com funciona el ajuntamentent en este poble,no me estrañaria
      que els de JPA se han enterat del aument dels imposts quan han vist el recibo, com tot el poble.
      AJUNTAMEN DEL PP = INFORMACIÓ 0

      Elimina
  3. Com vos la va clavar l´alcalde:"Quina empresa va cobrar el servei de la grua? L'Alcalde contesta que Francisco Fabregat va buscar a qui va creure convenient" jajajajajaja XE QUE BÓ!!!! Si jo li dono feina a algú tot l´any ,algún favor me tornará,no? XXXDDDDDD 1500 euros a la saca.A ROBAR CARTERAS!!! Quina vergonya que dona tota aquesta morralla.

    ResponElimina
  4. Quins servicis va prestar al poble MAS SOL???
    Que ven administrats que estem: 12000 euros en una carpa mentre el pabelló es mor de asco. I aixó durant 3 o 4 anys (serien entre 36000-48000 euros) XXXDDDD pa pagar 2 o 3 Victorinos XXXDDD. LA MEN TA BLE.

    ResponElimina
  5. Vaja estafa!!En dos anys (2011-2013) hem passat de uns 80.000 euros de presupost a 45.000.Casi el 50%!!!! NO HI HA DRET. La gent d´Albocàsser EXIGUIM que no baixe la qualitat de les festes i se continue despilfarran com en anys anteriors.No volem ser menys que els altres pobles i volem Victorinos pa embolá i orquestes de renom tos els dies. Ahhh... i barra lliure als valls. Total ho tindrem que pagar a escote entre tots els veïns, aixina que NO PASSA RES!!! A VIVIR QUE SON DOS DIAS!!! I si no ho podem pagar nosaltres, TRANQUILS, que ja ho pagará algú.Els nostres fills o nets.... uuiii perdó.... que ells igual d´ací uns anys ja no podran anar ni a la escola o els tocará anar a la capital (la Vall d´Alba) que Martinez sempre mos fará un lloget.

    ResponElimina
  6. Uns dies abans de les festes sopresa a la bústia: prepara el jornal d'un mes per a pagar els impostos. Però el poble dona asco de lo brut que està. Jo que pensava que el netejarien per a que Martinez no el vegera tan brut, però no ha sigut aixina. Si vols tindre el teu carrer net, o te'l neteges tu o vius entre la merda.

    ResponElimina