Aquest Plenari era l'ordinari del 2n
trimestre. S'ha convocat fora del període legal acompanyat d'una certificació
del secretari comunicant que per raons d'agenda de l'Alcalde i per assumptes
familiars del secretari, no s'han pogut tancar els assumptes a tractar en el
Plenari. Vista l'Ordre del dia, veiem que no hi ha cap assumpte a tractar.
Hem demanat l'agenda oficial de l'Alcalde que
ha motivat que el Plenari no es puguera celebrar durant els tres mesos que
marca la legalitat, però no se'ns ha facilitat.
Vistes aquestes irregularitats no
justificades, i al nostre entendre molt greus en el funcionament d'un
ajuntament, JPA vam decidir no acudir al Plenari.
L'Ordre del dia era:
1. Aprovació actes sessions anteriors de data 31/02/2016
i 30/05/2016.
2. Assumptes caràcter d'urgència.
3. Resolucions d'Alcaldia.
4. Precs i preguntes.
En les Resolucions d'Alcaldia es van pagar factures per un total de
41.664 €, i es van assignar al pressupost de 2015 prorrogat del 2014 i
prorrogat de nou al 2016. Entre altres son factures de basura, manteniment,
bous, proveïdors i Laia Querol.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada