1r PLENARI EXTRAORDINARI 25 DE FEBRER A LES 20:00 h
|
|
1.
Gestió i funcionament de l'Ajuntament sense secretari
- Quin dia és va jubilar Ernesto?
Se'ns contesta que des del 15 de gener.
- Des de quan data la sol·licitud de
jubilació? Se'ns contesta que des d'octubre.
- Per què no es va prevenir la seua
substitució amb antelació i no arribar a una parada administrativa per estar
sense secretari? Se'ns contesta que volien que seguirà i que no pensaven que al
final se n'anara.
- L'antic secretari s'ha jubilat sense
acomiadar-se del Pleno ni dels regidors. Vosaltres heu demostrat una vegada més
la falta de previsió en la vostra manera de governar perquè és una
circumstància que afecta al desenvolupament de tota la gestió de l'Ajuntament.
Per què no es va comunicar a tots els regidors? Se'ns contesta que confiaven
que seguirà, que va ser precipitat, i que no van pensar en poder fer un plenari
per acomiadar-se.
- Com s'ha assessorat l'Alcalde? Se'ns
contesta que van tirar mà de la Diputació i els va assessorar el SEPAM, es va
parlar amb varis secretaris de pobles més menuts que volgueren anar a pobles
més grans.
- Qui ha controlat i fiscalitzat la
gestió economicofinancera i pressupostària, i la comptabilitat? Se'ns contesta
que han segut poc dies i que Ernesto ha continuat venint a acabar de
gestionar-ho tot. Luis, el nou secretari ens explica les passes que s'han
seguit mitjançant l'INAP.
Tampoc s'ha comunicat als regidors
que es va nomenar una secretària accidental, segurament perquè tampoc teníeu
cap interès. Luis puntualitza que els regidors ho hagueren tingut que saber.
JPA
dona la benvinguda al nou secretari.
2.
Funcionament de l'Ajuntament sense agutzil
Les funcions pròpies d'un agutzil en
un ajuntament són de manera general:
· Repartiment i lliurament de
documentació, resolucions i comunicacions de l'Ajuntament.
· Elaboració d'informes i parts de
comunicació.
· Funcions de consergeria.
· Control de béns i instal·lacions
de domini i ús públic i propietat municipal.
· Veu pública.
· Suport a l'oficina municipal, i en
general, les encomanades directament per l'Alcalde.
- Per què no es proveeix la plaça i
es descarrega d'aquestes funcions pròpies d'agutzil al personal que té altres
feines i que l'Ajuntament puga funcionar amb normalitat? Se'ns contesta que la
feina es reparteix entre tots.
- També, en l'actualitat municipal,
els agutzils són auxiliars de la Policia Local, per a Municipis amb població
inferior a 5.000 habitants on no existeix aquesta (Reial decret Legislatiu
781/1986, de 18 d'abril, pel qual s'aprova el Text Refós de Règim Local). Qui
exerceix aquesta funció a l'ajuntament d'Albocàsser? Se'ns contesta que en
aquests moments, ningú.
- Qui l'exercia quan estava José Vte.? Se'ns contesta que ja
ho sabem tots.
- La plaça d'agutzil continua estan
dins de la plantilla del personal de l'Ajuntament, no està amortida, per a quan
es preveu la seua ocupació? Se'ns contesta que "se está en ello".
Luis apunta que es poden refondre amb un altre nom i posar totes les funcions
que es puguen.
M. José Colomer pregunta que d'on
hem tret les funcions d'agutzil.
2r PLENARI EXTRAORDINARI
|
|
Únic. Ratificació de l'acord de la Junta de
Govern sobre la modificació del plec de clàusules administratives que ha de
regir el contracte de gestió del servei energètic de enllumenat públic
La Junta de Govern ha modificat uns punts del Plec de Clàusules aprovat per
unanimitat en el plenari ordinari de desembre. El nou secretari ha supervisat
les modificacions, segons ens ha dit, i no afecten a cap mena de favoritisme en
la contractació, així com també ens ha presentat totes les Clàusules, que fins
ara no havíem tingut accés. Veiem transparència en la tramitació d'aquest
expedient en la que l'Alcalde ja va autoritzar la presencia d'un regidor de JPA
en la messa de contractació.
· Votem a favor.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada